lørdag 2. mai 2015

Konfirmasjon i grønt og hvitt !

Denne helgen har jeg hatt et konfirmasjonsoppdrag, hvor det var ønske om å bruke gammelt gjenbruk og blomster i hvitt og grønt :) Gammelt gjenbruk var de gamle saftflaskene jeg ofte har brukt når jeg pynter et festbord . Denne gangen ble de brukt som blomstervase og lysestaker. Blomstene kjøpte jeg inn på Mester grønn og Plantasjen.
Det skulle pyntes til fest for 45 stk, så det ble et solid stort bord. Jeg ønsket å skape en frisk, lett og delikat stemning ved dette bordet . Med masse klart glass og blomster i hvitt og grønt syntes jeg det også ble det.
Menykort i grønt og serviett i sølv. Bordkortene hadde den flotte unge konfirmanten laget selv:)


Glass, bestikk og tallerkener er fra Ikea .
Så er det bare å ønske dette selskapet lykke til med dagen :) Må de få en vakker dag på alle måter :)

Og jeg flørter videre med vårgrener.....må jo bare GLEDE seg over de mens vi har de her!

En vakker krukke i herlig grønt fra Home & cottage har tatt plass på kjøkkenet med nettopp disse vakre kvistene...







 Neste helg skal vi ferie mine svigerforelder sin gullbryllupsdag, da skal dere få se et bord i gull, lys turkis og sort.....Vi gleder oss veldig til å pynte til en slik fest :)

                                                  KLEM VIBEKE
                    

7 kommentarer: