lørdag 13. desember 2014

Det JULES....

Både innendørs og utendørs nå om dagen...Helt fantastisk kreativt er det å få kose seg med slikt materiale...da føler jeg som lille Madikken fra Astrid Lindgrens sa  : "Åååå nu kjenner jag LIVET i mej ":)
Vi er veldig glad i å utforske området vi bor i og reiser ofte til landelige trakter....drømmen om å bo på landet er nemlig ikke helt fjern...skulle bare hatt med huset vårt..:) Sist vi var på tur kom jeg over et stor tre med villepler i herlig rødt...det ble brå stopp og jeg føk ut av bilen og fyllte opp alle lommer jeg hadde ledig med de skjønne små...I dag tok vi turen tilbake og fyllte opp en liten kurv...jeg hadde fått en ide om at disse kunne gjøre seg godt på vårt lille tre utendørs.....

Og det gjore det....så koselig med disse små frosne røde små. En liten bit ståltråd er blitt brukt som hank til eplet.
Eplene gjorde seg på min lille krans her også...





I dag er det også min aller siste dag i butikken i Brevik, fra 1.januar er butikk eventyret i Brevik over. I 10 mnd har jeg prøvd ut drømmen om å drive butikk ved siden min vanlige jobb og alt annet denne dama foretar seg..det viste seg og bli altfor mye...Men du verden så mange gode erfaringer en har tatt med seg og møte med så mange nydelige mennesker er det som har gjort sterkest inntrykk . At det er liv laga for en Vibeke Design Butikk er helt klart og jeg vil helt sikkert fortsette med dette i fremtiden..I dag er jeg veldig glad for at jeg tok sjansen og kjente på drømmen, for ellers hadde jeg ikke visst det jeg vet i dag.. at det er håp engang i fremtiden..... TAKK alle dere som har støttet meg , med varme og oppmuntrende ord gjennom denne reisen. Jeg kommer virkelig til å savne kontakten med de faste skjønne kundene mine og vennene jeg har fått.. dere har betydd så mye . I dag åpner vi derfor opp for siste gang fra kl 12-14. Velkommen og selvfølgelig blir det mange gode tilbud på en rekke varer..
                                                 KLEM VIBEKE

36 kommentarer:

  1. Å her var det mye fint! På min vandring etter juleinspirasjon havnet jeg her inne hos deg og fant masse fint! Jeg kjenner også "Livet i mej" i førjulstiden. Elsker den! -og Marikken også:)
    En flott tid ønskes deg!

    SvarSlett
  2. Hei!
    I går var jeg sammen med Irene som du har gått sammen med på skolen. Jeg fikk en nydelig bok du hadde illustrert, med en utrolig koselig hilsen fra deg! Og i tillegg den vakre kalenderen med nydelige bilder fra bloggen din. Gjett om jeg ble glad.. Finner alltid inspirasjon og glede i alt det fine du legger ut.Tusen takk for det du deler med oss! Klem fra Margrethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig du satt pris på det Margrethe :) og at du koser deg her inne på bloggen:) Heldige er vi begge to som kjenner fine gode Irene:) Ønsker deg en riktig fin jul,klem Vibeke

      Slett
    2. Enig i det, Irene er ei kjær venninne av meg. Hun sprer glede der hun er<3
      Glemte å fortelle deg at jeg også finner stor glede i å følge deg på pinterest :) God jul til deg også, Vibeke! Klem fra Margrethe

      Slett
  3. ich bin immer wieder verliebt in ihre dekoration, denn die ist einzigartig!!! einen schönen 3. advent wünscht angie

    SvarSlett
  4. Love it all... Have you snow in Norway now? Here in Croatia is 13°C! No white Christmas this year...

    SvarSlett
    Svar
    1. Some part of this beautiful country have snow, but not where I live....but I stil dreaming of a white christmas....:)))

      Slett
  5. I love the apple wreaths, so very pretty.

    SvarSlett
  6. you have the most beautiful pictures on Pinterest, you have an amazing talent. Good luck. Never been to Norway, but maybe one day ♥

    SvarSlett
  7. Så synd at du slutter med butikken din,det er en butikk jeg har drømt om å få besøke!!!!!
    Godt vi kan få litt Vibeke her på bloggen,og det er ikke småtteri bare det.Sitter nok en gang og beundrer de fantastiske bildene dine og alt er bare fantastisk!!!!
    Godt du kan få utløp for kreativiteten din på denne måten ihvertfall!!Godt for oss som titter innom også,for du er rett og slett helt unik!!!!
    Keep up the good work!

    Og nyt denne fine tiden før jul!

    TOveklem .)

    SvarSlett
  8. Åhh dina bilder...och så mycket fint du gör, du ger alltid så mycket inspiration och glädje med det du gör!
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  9. Så inspirerende å følge deg!
    Superkoslige bilder.
    Hilsen Guro

    SvarSlett
  10. I love your blog and have been binge reading for the last hour! Beautify in style and layout. And have signed up to follow you! Merry Christmas! Rié

    SvarSlett
  11. Just lovely … Merry Christmas to you !

    SvarSlett
  12. Så koselig, nydelige bilder, og så flott med sånne epler! Det skjerfet ditt, sånn ønsker jeg meg veldig, kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Signe :) Skjerfet er fra Lindex og det er jeg veldig glad i :)

      Slett

  13. I like the helpful info you provide in your articles.

    SvarSlett
  14. I'm looking for a good blog site.I found you and your blog site. I was looking for a search engine.

    SvarSlett

  15. I must thank you for the efforts you’ve put in writing this blog.

    SvarSlett
  16. If you keep it like this, I ll visit you every day. I will continue to grow.

    SvarSlett

  17. The cool things here. I am very satisfied to see. Thank you for your writing.

    SvarSlett
  18. I am constantly surprised by the amount of information accessible on this subject.

    SvarSlett
  19. I am beginner to blogs and I enjoyed you’re web page. Want to bookmark this site.

    SvarSlett
  20. I really appreciate this blog, It means a lot for me,, Very interesting

    SvarSlett
  21. This article give me a lot of inspiration. thank you for letting me see this information.

    SvarSlett
  22. I appreciate this blog of yours. Post more good contents please, Thank you so much

    SvarSlett
  23. I wanted to thank you for this excellent read!! I definitely loved every little bit of it.

    SvarSlett
  24. Its an amazing website, really enjoy this articles. Keep doing this in future. Thanks..

    SvarSlett

  25. Hi there, I enjoy reading all of your article.

    SvarSlett
  26. very interesting information and i really glad to getting this information

    SvarSlett
  27. This article is very helpful and interesting too. Keep doing this in future.

    SvarSlett

  28. thank you again for allowing me to read these posts, and have a nice day today. Thank youuu.

    SvarSlett
  29. this is very appealing, however , it is very important that will mouse click on the connection:

    SvarSlett
  30. Interesting! I was thinking the same thing as you. Your article explains my vague thoughts very clearly

    SvarSlett