lørdag 28. juni 2014

Små gamle skjønnheter

For meg er vakkert så mangt ,men vis meg en gammel sjarmerende flaske....og jeg er heeelt fortapt :)
Jeg har ikke så mange men i det siste har flere av dette salget dukket opp til stor glede for mor selv...Med sine orginale gamle etiketter er de med på å fortelle en historie som gjør meg både undrende...og beundrende!
Denne vakre kan vi se er helt fra 1920 ...tror det ble laget myyye vakkert i denne tiden 1920-1930...





Disse flaskene samt den fine lykten er fra Remix-Art i Skien, en av mine absolutte favoritt butikker her i Grenland. Den er virkelig noe for seg selv og gir meg masse inspirasjon etter et besøk hos flinke Joakim og Grethe.
Den største skjønnheten her er fra Skrot Tor og denne var det min bedre halvdel som kom hjem med....tror han vet veldig godt hva jeg liker etter 25 år sammen... Heldige er jeg..:) Det har vært en super helg i  butikken denne helgen med stort trøkk...og mange har sikret seg både skatter og malerier:) Mine nye varer uteble denne uken også.............................dere skjønner nok hva jeg synes om det etter to uker over bestemt leveringstid..:( MEN så har jeg blitt lovet man-tirsdag denne uken nå....så da håper vi alt er på plass innen neste helg :)

Vil gjerne takke alle dere herlige som kommer innom butikken med gode og varme ord som setter denne dama heeeelt ut....fantastisk og veldig inspirerende ! Og til dere som legger igjen nydelige kommentarer her inne og på facebook,så utrolig gode dere er...TUSEN TAKK!!!!

Da ses vi til uken med nye skatter.... og forhåpentligvis nye lekre varer til butikken.... 
                                       KLEM VIBEKE
                                      

12 kommentarer:

  1. Your Summer seaside vignettes delight my soul. Lovely lovely lovely. I wish I could visit your shop, I know I would like it! xxo

    SvarSlett
  2. Å hei kjære venn;)
    Det var noen aldeles nydelige flasker......så heldig du er som har fått tak i de!
    Nydelige bilder til stor inspirasjon .
    Har litt dårlig samvittighet siden jeg ikke er så aktiv på bloggen for tiden .....jeg visste jo at jeg kom til å bli hekta på instagram.....hi,hi.....faktisk overraskende bra og lett for en som ikke er SÅ god på data;)
    Vet du.....i dag tok jeg et nydelig bilde av skyer...formet som et hjerte.....oj oj det var gøy!
    Vi har hatt så utrolig flott sommervær i lang tid her ,men i dag kom det lyn,torden og STORE haggel.....wææ det var spoooky;)
    Ønsker deg en herlig helg fortsatt søte!

    God klem fra Camilla
    XXX

    SvarSlett
  3. Beautiful bottles.......I am always so inspired by your photos. They truly are amazing and you are so good at the art of display:-)

    Hope you are enjoying your weekend!

    xoxo
    Kathleen

    SvarSlett
  4. Such beautiful summer display...love it.

    Fine sunday

    SvarSlett
  5. So quiet and beautiful atmosphere on each of your vignette : just a pleasure...
    xoxo

    Joëlle

    SvarSlett
  6. Så fint!! Gamla flaskor är så fina!!

    SvarSlett
  7. Nydelig vakkert ღ
    Du er bare kjempe
    flink.. Ønsker deg
    en fin ny uke som
    kommer ღ
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  8. Oh wie sehr ich es liebe ... danke dafür und herzlichste Grüße, von Elke

    SvarSlett
  9. Hello, i find this blog at this Moment and i love it, love it, love it...sooo soooo much...such a prettiest decoration!

    SvarSlett