onsdag 16. april 2014

Påskeinspirasjon i magasin

Så er jeg tilbake igjen etter noen dager med jobbing i butikken,konfirmasjonsforberedelser og en liten påsketur til Sverige..Tenkte jeg ville vise dere månedens innlegg i magasinet Grendlandsfjordene som kom ut for noen uker siden. Ut i fra navnet i magasinet skjønner dere at dette kommer kun ut i et bestemt område, så da er det vel koselig å dele det her :) Denne gangen har jeg laget et innlegg om å pynte naturlig til påske, med ikke invitasjon av så mye farger men heller ta i bruk alt det naturlige rundt deg...


Litt anderledes enn den tradisjonellepyntingen med gult som jeg alltid har gjort. Bildene er fra i fjor og i årets påskepynting har jeg invitert inn litt nytt i former og farger....Bilder kommer senere ut i den herlige påsketid :)


Et halmhjerte har fått egg og fjær på ...eggene samt fjærene er bundet fast med halmtrå, så når påsken er over kan man bytte til annen pynt:)

I fjor fikk jeg også tilsendt disse søte vottene fra Camilla, en herlig gave som bare måtte bli med i et innlegg :)
Boka under her er "urgammel" til  og med brukthandleren ble overrasket når jeg hadde funnet en slik skatt i butikken hans...ho,ho:) Jeg fant den i fjor våres i Sverige som vi også tok turen til i går. Dumpet innom en antikk butikk som vi har prøvd oss på flere ganger men har alltid vært stengt....MEN ikke i går!!!Så da fikk jeg jo med meg noen skatter da... som jeg GLEDER meg til å vise dere..."Heia Sverige og deres skatter" sier jeg bare...Noe går i butikken og noe beholder jeg selv....kjenner det er en meget vanskelig balanse det der...synes jo alt er så fint selv...:)

I dag går turen til Hokksund for å hente hjem ET KUPP! Kjære tiiiid! tror aldri jeg har vært SÅ heldig før..dette blir gøy og så klart skal dere få se når tiden er inne for visning...må jo selfølgelig jobbes med som alt annet jeg finner ,men det vet dere at jeg kan like veldig godt:)





        FINE PÅSKEDAGER TIL DERE ALLE, VI SES
                                                   VARM KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin påskhelg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  2. PÅSKE beautiful to you !

    ♥♥♥ Rosine

    SvarSlett
  3. Nydelig ! Liker naturfarger og matrialer.
    Dilemma det der syns eg, når er det greit å pusse opp gammelt og ikkje, syns jo det blir fint men,
    Har litt mere avslappa forhold til lopper, fremfor gårdens saker og ting.

    God påske! Klem,

    SvarSlett
  4. Vad fint! glad påsk!

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder! Du har gjort det så vakkert med det naturlige...Gratulerer med åpningen av den nye butikken! Den skulle jeg likt å beske en gang -) Ha en herlig påsketid; nyt den! Påskeklem :-)

    SvarSlett
  6. Å så gøy med kupp. Gleder meg til å se hva du har kuppet. Alltid like gøy når noen er heldige. Naturlig påskepynt er også herlig. Ønsker deg fine påskedager.
    Påskeklem fra Marit

    SvarSlett
  7. Önskar dig en riktig skön påskhelg!
    Kram Raina

    SvarSlett
  8. Dette var da nydelig du!
    Du er bare SÅ flink Vibeke.....koselig å se vottene igjen;)
    Må du kose deg med alle dine skatter og litt godis må vi vel også ha;)
    Her skinner solen i dag,så nå er det ut i Hagen ;)

    Gledelig påske!
    Klem på klem med iskrem ;)

    SvarSlett
  9. Ååååå...kjære vennen noe så utrolig vakkert og kjempe koselig:)
    Du er bare så utrolig flink med alt du gjør og det er en fryd å få ta del i alt sammen:)
    Så spennende at du skal hente en skatt bare 10 min fra meg da:) gleder meg til å se hva du har funnet:)
    Ønsker deg fortsatt herlig påske, kos deg masse:)
    Klem Merete

    SvarSlett