onsdag 6. februar 2013

Litt av hvert på en torsdag!

Velkommen inn i en herlig samling blått i dag! Når det klare hvite vinterlyset lyser opp et rom kommer nemlig de klareste farger opp..Flaskesamler`n i meg har jo begynt å få en solid samling nå og alle har sin nyanse.Ikke alltid man ser det med første øyekast men noen har både grønt,litt grått og blått skjær i seg.

                                     Elsker bare denne fargen!
Den shabby lille svenske krakken fikk en naturlig plass her:)

 Denne "skrotdama"samler på det meste for tiden...hi,hi og gammelt bestikk er en av de.Ja kommer jeg over en gammel skje eller gaffel med vakkert mønster må det bli med hjem.....Og om den er litt skjev her og der gjør ingenting...bare sjarm det og det skal ikke spises av:)
 Her er et utdrag av noe av det gamle jeg har samlet gjennom tiden...mulig noe skulle hatt seg en liten puss...men synes nå at det er litt vakkert med denne patinaen de har her også...:)





Kjøpte denne linsekken for en stund siden og tenker at den funker på flere måter...Akkurat som her,altså som duk på kjøkkensjenken!


Mye rart man har liggende på loftet og nettopp denne kurven fant jeg i går..Så da kom den altså ned for å pynte opp disse skjønne blå perleblomster:,vårlig og søt..om jeg får si det selv:))
Ønsker alle en fin fin torsdag,måtte den bare bli GOD!Klemmer Vibeke

9 kommentarer:

  1. Helt nydelig!
    Ja glass er noe av det som blir å finne i butikken hos meg også..Alt fra nydelige flasker til lysmansjetter, og vakre pressglass boller. Kjenner det snart er på tide med bloggingen igjen..Men har kost meg med en liten pause..Ha en strålende dag Vibeke.. Husk ditt gamle putetrekk ligger å venter på deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenker stadig på deg og putetrekket Bente:)Nå må det bli en tur snart,har du åpent hver dag?Strålende dag til deg også:)

      Slett
  2. Her var det mye fint - som vanlig! *smile* Nydelige flasker og vinballongen med den slitte etiketten var spesielt fin! Jeg elsker også gammelt porselen og bestikk. Gamle ting har så mye sjarm! Ønsker deg også en kjempefin dag! Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Really beautiful, love all the pretty glass!

    Jeanette

    SvarSlett
  4. Å den kurven var fiiin...
    Å så lekkert din snopehøne!
    Vakkert med de duse fargene sammen.

    Ha en topp dag da søde rosenknopp!
    Klemmer....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sto det ikke "Camilla"over hele den...hi,hi:)))Kunne ta ut noen varer i en butikk engang for noen malejobber jeg hadde gjort for de...og da ble det denne og en stor kandelaber lysestake som jeg også har faktisk...men hvor på loftet står den tro??hi,hi.Sikkert over 14 år siden jeg fikk dette...:)Stråååålende dag kjære,klemmer!

      Slett
  5. Hello, I saw your name on FB .... You have a very beautiful blog and You've become a new follower....Greetz....Marjon

    SvarSlett
  6. Så flotte de flaskene var, en fin samling du har. Lekkert satt sammen. Gratulerer med gårdagen til Nure! Så fin han var der han stod på kjelken med genser på seg. :)

    SvarSlett
  7. For en utrolig nydelig samling av flasker du har der:)
    Jeg som elsker disse gamle flasker, så dette var bare meg:)
    Nydelige bilder som alltid og du gir masse herlig inspirasjon hver dag:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett