tirsdag 10. januar 2012

Gjett hvem som har fått ny genser?

Ja hvem kan det være som fått denne hærlige...?

Jada her står heldiggrisen selv, i all sin nye prakt...er`n ikke fin a?

Og som vanlig er det verdens snilleste svigermor som har laga den til lille Nuremann..

Jeg pleier ikke å kle han opp,men en regndress,varmedress og denne har han.Han er vel ikke den hunden som elsker å gå med dress heller,men denne funker faktisk fint.

Voff voff!!!Her er det jeg som sjefer..kjent positur det her.Han liker å følge med.


Nure er straks tre år,og han er virkelig en hærlig hund.Vi har jobbet masse med han,for han er ikke en" A4" hund.Vi har brukt lang tid til å bli kjent med han og ennå vet jeg ikke helt hva jeg kan vente meg i visse situasjoner...Han er en blanding av tøff,redd,pysete,kresen,kosete og veldig glad hund...så da skjønner dere at det er ikke alltid lett.Men vi elsker han,og han elsker oss,og jeg ville aldri vært foruten.


Her er han bare 9 uker...SKJØNN ja....Klem Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar