onsdag 14. september 2011

Kreativ høstmorgen.....





UGLER står veldig sentralt hos meg for tiden..........noen og en hver har vel lagt merke til det ja.......
Men de er bare såååå morsomme å lage,og det passer akuratt min barnslige stil med formen og fargen.
Denne lagde jeg på morgenkvisten med inspirasjon fra alle mine gavepapirruller...(bare et lite knippe dette her altså..) For som dere vet ELSKER jeg papir !! Og har vel MYE.........av det også...
I den grønne koppen ser dere tusjene og pennene jeg brukte til dette,er helt avhengi av de.....Bør ha det meste tilgjengelig når kreativiteten slår inn. Sånn er det for barna og dere, husk på å ha alt tilgjengelig slik at de også får utløp for kreativiteten sin..Husker det var juleaften for meg hver gang pappa kom hjem med tegnepapir til meg,når jeg var liten.... Ønsker alle en nydelig HØST dag, klem Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar