fredag 16. september 2011

"Det er alltid et annet hjerte som får oss til å føle vårt eget".......




Ganske så nye bilder dette,malt denne uken......Skal si man merker at man har mere tid og overskudd til å male etter å ha redusert til 60% i min stilling i barnhage.Virkelig deilig er det å leve litt som kunstner!!Ønsker alle en riktig så gooo lørdag.             Klem Vibeke                                                                                                                                            

4 kommentarer:

  1. Hei,
    Må bare først og fremst si at du lager utrolig mye flott arbeid! Ser at du lager en god del malerier med skrift, og lurer på hvilke redskaper du bruker? Ser alt for nøyaktig og flott ut til å være malt med pensel...? :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koslig tilbakemelding:) Hærlig å bruke skrift i bilder,jeg ELSKER å skrive nemlig....Disse bildene du ser her har jeg brukt calligrafi tusj,disse får du kjøpt i hobbybutikker i mange slags farger. Ellers går det mye i vannfaste tusjer som brukes på konturerne i figur bildene mine.Utolig mye flott i" penne/tusje verden" som gjør det bare morro å være kreativ:)

    SvarSlett
  3. Nå har jeg gått til innkjøp av calligrafitusjer - promaker fra Panduro :-) Får håpe mitt resultat blir halvparten så fint som ditt!
    Fast følger på bloggen din nå!

    SvarSlett
  4. Supert!!Bare å koooose seg med slike hærlige tusjer.Promarker er en klar favoritt hos meg,det er den jeg bruker på å lage skygger på figurene mine på feks.barnebildene og illustrasjonene. Veldig koslig at du følger,og at vi kan dele den samme interessen som akuratt denne:)

    SvarSlett